onsdag den 27. november 2013

Igang igen

Stilhed. 

Drengene er puttet, lillesøster sover, manden er til badminton. Punktum! 
Jeg har sat mig godt tilrette med en kop yndlings the og et stk ristet brød med hjemmelavet stikkelsbærmarmelade ja det er en af goderne ved barselsbesøg, når gæsterne har sådan noget lækkert med:) 

Nu er det tid til blogging! Jeg er jo håbløs bagud. Har så vanvittigt meget at fortælle, men lige  pludselig er det somom at dagene er blevet kortere? Forstå mig ret, jeg går absolut ikke rundt i en barselsbobel med sorte render under øjnene, stinker af sved og lange fletninger på benene. Er faktisk meget frisk! 

Jeg nyder SÅ meget denne tid. Det er min s.i.d.s.t.e. Tid, Tid med en lille baby. Tænk at der skulle et tredje barn til, før det går op for mig, hvad det vil sige at nyde sit barn og barsel? Hun er jo tredje i rækken, og hus, hjem og madpakker skal passes. Så helt så meget fordybelse er der selvfølgelig ikke til. Det er bare som om, at den tid jeg har med hende - er ekstra dyrebar. Samtidig og vigtigst af alt, så er hovedet ikk fyldt med bekymringer. Som, vokser hun nok, spiser hun nok, skider hun nok? Det kører bare på nogle super velsmurte skinner - fordi JEG stoler på min egen føling og skider hul i hvad de 'Gamle kloge koner' i familien har at sige. Ikke at jeg ikke gjorde det før. Jeg gør det bare endnu bedre denne gang! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar