mandag den 28. oktober 2013

Et styks bar væg

Som tidligere omtalt i blog Indlægget , omkring nogle gravide hormoner som fik nogle frustrationer. Der blev til en mindre omrokering i vores køkkenalrum.

Men altså... Det gav jo så en nøgen væg... Bumbum. Igen kløede manden sig i nakken, fordi der skulle spartles huller, males - og så laves nye huller igen. "Kan du ikke bare sætte nogle billeder de samme steder som før" sagde han.... Nej!

Jeg er altså ikke den store indretningsnørd, og bliver det virkelig nok heller aldrig, selvom jeg rigtig gerne ville! Jeg mangler sgu nok det der sidste touch og feeling for at det bliver lige i øjet! 

På lageret havde jeg nogle Going Danish illustrationer, som endnu ikke havde fundet deres rette plads. De skulle op! For at baske lidt personlighed ind i hjemmet, gik jeg på vandring i ungernes kasser med deres kreative sysler de har lavet gennem tiden. Altså, ikke ALT bliver gemt - det er jo fysisk umuligt at gemme 971 bil tegninger. Så nogle enkelte bliver indimellem lagt i deres egen kasse med dato på. 

Med lidt vindtørre blade, lidt lim og hjertet på rette sted - så lykkedes det faktisk at få udfyldt de sidste par tomme rammer. Jeg tænker selvfølgelig at der skal skiftes ud i børnekrationerne med tiden. Der er også lavet et par enkelte "huller" i opsætningen, til at der kan hænge nogle små ting op, så som en perle dimmer eller hvad de ellers slæber med hjem fra børnehaven.

Lykken var stor da de kom hjem fra børnehave, og så at deres tegninger og billeder havde fået plads på 'mors væg' :)

Takker min skønne mand for -endnu- engang at gøre som jeg beder ham om. Og så gør han det til ug! Han blev forkælet med en forbudt flødesovs til aftensmaden. Dejligt at se lykken i øjenene;-) 















Og inden du hyler helt ud af den, at den ene ramme er rød - så kig rammen i stykker under opsætning, så måtte til nød bruge denne røde. Så  huskelisten til Ikea næste gang skal der en ny sort ramme med hjem! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar