onsdag den 23. oktober 2013

Tanker....



Vi her på gården, føler godt nok det sidste halve år er gået hurtigt. Jeg syntes det var som igår, at drengene plaskede i vores "pool" på terrassen flere timer i træk, med blå himmel og varme solstråler. Imens sad jeg i min "nye-brugt-købte" solvogn, med en smoothie i hånden og bare nød synet af de to drenge, der bare har et hjertevarmt forhold til hinanden. Den stille stund bliver afbrudt af en stor mand på de 80kg der kommer løbende henover terrassen iført badebukser og et vandgevær i hånden... Så er der dømt vandkamp!
Nu er der gået tre måneder siden Vandkampen. Jeg sidder igen på min solvogn, for sidste gang iår! Indhyllet i en vinterjakke som ikke kan lukkes, et lunt tæppe og en stor grim hue - ipad'en ligger godt i favnen. Fingerne bliver holdt varme i tænke pausen med en god kop the. Lige om lidt bliver mit trofaste spot i haven kørt på 'lager', og vi ses først til foråret igen. Næste gang jeg sætter mig på terrassen i solvognen, så er det med en lille purk i favnen.

2 kommentarer:

  1. Sssh. Jeg læser med, helt forsigtigt her fra hovedstaden;) Knus M

    SvarSlet
  2. Du er rigtig meget velkommen:)

    SvarSlet