torsdag den 24. oktober 2013

Wallstickers - elsker det!

Jeg er stor fan af wallstickers - så  er det sagt, bum!

Det er en absolut fed måde at sætte præg på boligen. De eneste stickers jeg ikke er helt fan af, det er altså børnesange! Hvorfor jeg ikke lige kan lure det fikse ved jeg ikke. Alle kan vel for pokker da, snart "Under stjernerne på himlen" med mr. Seebach. Måske er det fordi jeg ikke bryder mig synderligt om opbygningen i wallstickeren, og fonten? - eller fordi at ophavsretten bliver brudt af en masse websites? Vi lader det ligge:)

Nå men. I vores køkken alrum, har vi masser af hvid væg, og en rigtig dum en af dem, er ved sådan et gennemgangssted, hvor der ikke rigtigt er plads til skænk eller hylder. Vi syntes i hvad fald ikke vi har kunne finde noget optimalt, medmindre det er 15cm dybt - og så kan det dælma være lige gyldigt.
Lige pludselig en dag, så fik jeg en fiks ide - syntes jeg selv ! Vi rejser meget i Danmark, og Oliver begyndte indimellem at spørge hvor de forskelllige steder ligger henne. Så wupti, et styks Danmarks kort bestilte jeg. Så var det ellers igang med kortet og få plottet nogle af de steder ind hvor vi har været. Til at starte med er der kun sat mærker på 6 steder. Flertallet i huset har bestemt at HVER og ET sted vi har været skal på. Så projektet er slet ikke færdigt - og vil jo heller ikke blive det, for har denne forestilling om, at væggen vil væren fyldt med poloraid billeder om 10 år! Billederne er blot lamineret og sat fast med abesnot, så de er til at rokere rundt - eller tage ned og løbe rundt med hvis man hedder Casper:)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar