mandag den 28. oktober 2013

Mænd!

Di´skuterer I tid og transport hjemme hos jer?

Det er virkelig noget som manden og jeg kan komme op og toppes over. Han kørte for en del år siden, ofte til København og arbejde sammen med sit sjak. Nu prioterer han 'hernede', da han ikke gider transporttiden mere. Sådan er det jo at blive familie:)
Nå men, dagens diskussion udspringer af, at vi skal besøge min søster og svoger i Købehavn på lørdag. Vi taler stille og roligt  om hvad tid vi skal køre. lige indtil manden siger "det tager kun 50 minutter", da jeg har berettet om hvad tid vi skal drøne afsted, og fremlagt en køreplan, da vi også skal hente min bror. Her eksploderer mine gravid hormoner i atomer. For den kære håndværker mand, er nemlig blevet SØNDAGSBILIST efter han har touranen fuld af kvinde og børn. Selv en tur til ikea med ham bag rettet er søvndyssende. -Men han benægter det hårdnakket!

Han holder fast på at det tager 50 minutter ind til indrekøbenhavn. Grr! Krak bliver taget i brug, og den siger 1 time og 4 minutter - han holder stadig fast på sine 50minutter. Mens han står og smiler skævt og kækt. Hvorfor er det lige han kender mig så godt, han bliver bare ved med at være påståelig fordi han ved, jeg bliver så sindssyg gal, og jeg VIL have ret!

Og slutningen på diskussionen... den kom ikke. Jeg gik i arrigskab og sidder nu her! Årh giv mig en bajer..

2 kommentarer:

  1. Prøv at sige til ham, at det er svært at finde parkering en lørdag i Kbh fordi alle butikkerne har åbent, og ALLE skal ind og handle i indre by ...

    SvarSlet
  2. Se det var også en del af diskussionen... Jeg opgav at 'vinde'! Det skal ikke nder mig at han er svine heldig med at finde En p-plads hurtigt - og så har han håne retten resten af dagen.... Grrr!

    SvarSlet