onsdag den 23. oktober 2013

Ferieminder

Får du ordnet feriebilleder?

Jeg gør ikke. Jeg er sådan en klovn til at gøre det - selv drengenes "barnets bog" er langt fra updateret. Noget som plager mig dag og nat! Så hvorfor ikke gøre noget ved det?

Som sagt så gjort. I sidste uge fik jeg en mail for Gud hvilken gang! På et som altid fantastisk tilbud på en fotobog, som man ikke kan afslå. Nu blev det til noget - jeg slog til!

Billederne lå jo på computeren og skulle bare lige sorteres lidt læs, alle dem med mine dobbelthager skulle væk. 

Jeg fik lavet en fotobog fra hver af vores sommerferien de sidste tre år. I know, jeg er ikke den store designer. Lægger mig blindt op af hjemmesidens forslåede design.
Dem som skal have mest glæde af de bøger - er jo også vores børn. Hvorfor skal de ikke mindes om alle de fede stunder vi har haft sammen i vores ferier? Vi tager ikke til udlandet her i deres unge år, det skal vi nok nå. Indtilvidere, så bliver de tæsket rundt i Danmark - med stor succes. For de elsker det! Bare det at være sammen med mor og far er det fedeste i verden:)

Jeg har også et par fotobøger fra de to sidste december måneder med juleaften. Det har virkelig været et hit for drengene. Disse bøger er lige så gode som en højtlæsningsbog.

Jeg har valgt at få dem med hård ryg og omslag, og lidt tykke sider, så de netop minder om rigtige bøger. Og er samtidig mere hårdføre end med blødt omslag. Disse tre er fra Photobox



Ingen kommentarer:

Send en kommentar