søndag den 3. november 2013

"...dig på den sorte cykel uden lygter..."

.. Iført sort regntøj og heller ingen reflekser, som i SLET ingen reflekser !

Du beder edderrådme selv om det, når så du cykler over for RØDT!

Behøver jeg sige jeg er ekstrem prego hormonella idag? 


- Hvis du så en stor familie bil holde i et lyskryds idag i Næstved, efter mørkets frembrud, hvor i der sad en kvinde med top hue - som valgte at svede diverse gloser af ud af vinduet i pis’øsende regnvejr, målrettet den overævnte cyklist! Så var det MIG!

Helt ærligt, er jeg bare for meget bilist? Jeg fatter bare ikke at man cykler rundt i bælgmørke uden at kunne blive set - og tilmed cykle som det passer ind, grrr! Det er jo edderpisma MIG som får skideballen - eller det der er værre, af en flink politimand som bare gør sit job, når jeg skal bøffes for at have en kørt dig ned! Dobbelt GRRR!

Hver du bare glad for jeg skulle tisse som bare pokker det begynder at kunne mærkes jeg er i uge 38  - ellers havde jeg dælma løbet efter dig og banket lidt fornuft ind i knolden på dig. OG givet dig 50kr til et sæt lygter!

Årh Christ!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar