tirsdag den 12. november 2013

Hyggestund som går lige i hjertet

De små øjeblikke er indimellem de mest dyrebare. 

Da jeg havde lagt vasketøj sammen, og pakket tasker til børnehaven i morgen. Sad de tre drenge ude i køkkenet ved deres legebord, som pt er omgivet af malebøger, tusser, farver, sjove sakse og stempler Oliver har krea uger i børnehaven pt, hvor de 'lære' at tegne og klippe. Det smitter vildt af herhjemme! 

De hyggede. Så. Meget. - Jeg blev næsten jalouxe:) 

Stunden indbragte også samtaler om verdens og danmarks hurtigste dyr og bil. Bare det at høre den fredelige og hyggelige stemning der var, uden slåskamp og karate spark. 

Lige der. Der vidste jeg at jeg har fundet mig den rigtige mand, som bare elsker sine børn jorden rundt 100 gange. For han tager sig tid til at side sammen med dem i denne stund, og bare være tilstede - uden telefon og iPad i hånden. 

Han er fantastisk 


By the Way.. Det hurtigste dyr i verden er en vandrefalk, på landjorden er det en gepard. I Danmark er det hurtigste dyr faktisk en hare. Danmarks største dyr er Kronhjorten. Vi skulle jo have svar på de mange spørgsmål;-)

Tak google! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar